Monday, July 22, 2013

Melawat Buddies!!




sekadar gambar hiasan!! hahaha.......lokasi : hospital serdang

ini sebagai hiasan sahaja.........*belum masanya lagi aku nak dok katil mcm nie hahaha der lebih kurang 1 bulan lebih lagi haha.............

sesi melawat buddies......... isk tak ku sangka 16 tahun ko dah masuk wad dah tetiba tahun nie pecah rekod ....masuk wad kawn aku hehee....... doc mula2 suspek hempedu dia ader batu......now appendices pulak.......aper2 pun tak sah lagi hehehe........
 
hospital serdang besar...........PARKING pun JAUHHHHHHHHHH GILER! hahahah

ada penipuan disitu............phuittttttt....... patut 27 tapi umur jadi 22 ok......muda 5 tahun hahaha.........*kembang lah tu

heheh mula2 datang kosong jer katil dia...igt dah check out...rupanya pg ultrasound......huhuhu 30 minit tunggu baru dia datang hehehe........

cucuk2 nie yg seram nie huhuhu.................

mcm malu2 time bersanding pulak pompuan nie hahaha........


heheh diakhiri dengan gamba kiteorg yg gedik2 nie.....melawat sambil menunjukkan kejakunan pg hospital serdang...........jakun kot first time jejak kaki kat spital serdang nie............

dear zana: Get well soon ok........rabu nie ader majlis buka puasa......so make sure ko dah kuar spital ok!!

1 comments:

Anonymous said...

saya ingin bertanya, hospital serdang boleh lakukan pembedahan pembuangan batu hempedu?

Post a Comment