Thursday, December 12, 2013

11.12.13 - Happy 4th Anniversary To me


hey u......yar u....pstt u lah...saper lagi!! I LOVE U hahahah

Dear papa,

I LOVE U ..... short word but to meaningful

Best regards 
Mummy 

 11.12.2009 .......tarikh pernikahan aku dan dengan sekali lafaz aku menjadi isteri kepada dia......suami ku bukan suami kamu! #diabujangdanbukanlakiorng hahahah kejp jer masa berlalu rasa mcm baru semalm jer bernikah tup tup dah 4 tahun den kawin rupanya haaha......... alhamdulillah aku masih bahagia dan semoga berkekalan bahagia hingga ke JANNAH...... tu jer harapan simple but to meaningful..

semalm selangor cuti so aku pun ambil kesempatan buat urusan hal peribadi dah dating......2 in one gitu.......so sempena hari cuti hari dating....bermakna PERGI BERDUA tanpa anak2 hehehee...... 







here we go.......and lets dating!!! aderkala aku rasa sekali sekala dating di alam perkahwinan itu perlu.....dating berdua tanpa ditemani anak2 ..memg lah akan berasa janggal tanpa anak2 ..tapi seronok.terigt kisah2 lama....cam ner zaman2 berdating berdua dulu2....throwback aderkalanya perlu bg menyemarakkan perkahwinan.......

fuhhh kabus.................... ckp kuar asap2!!! hahaha

gedik ok...........


hey orang di atas.....thanks for the everthing....and every moment u give to me!!


HAPPY ANNIVERSARY !!


1 comments:

caera puttih said...

Wahhhh . Happy Anniversary !

Post a Comment