Thursday, December 19, 2013

Demam Virus

musim kekdahnyer...
rata-rata sana sini taya mesti ader anak2 kawan yg demam..erm
nie mula lah turn harris lak demam....merengek rengek jer....dia kalo demam comfom mengada2 lebih .layan jerlah....... semalam bawak lah dia pg office sebb takut nak anta umah pengasuh nt sian kat budak2 dirog berjangkit lak demam.....huru hara office....mana nak layan dia.mana nak layan bos..mana nak angkat call..mana nak taip surat..hahahah semalm double triple kepenatan..

sampai office jer smlm terus lelap......ok lah lega sikit lagipun pagi tu bos tak der...huhu layan dia sorang jerlah.....

demam yer....sian dia......
lepas jer bangun tdo terus melalak.......nak memerap jer.....time tulah sebelah tangan angkat call sebelah tangan pegang dia....hahah haru ok........*aper aderhal baru anak 3 kan........*

niat asal bawk dia pg office sebb nak bawak dia pg klinik coz suhu dia 39 ....plus muntah2..tu yg gigih jugak bawk pg office setelkan kejap keje2 pagi pastu mintak kuar kejap tok bawk dia pg klinik.......kul 10.30 cam tu aku mintak kuar jap nak bawak dia pg klinik.....*cerita klinik ader jap lagi....entry lain.....cam bangang pun ader aku rasa...

klinik maria , tepi alamanda
niat asal nak jumpa doc maria...sekali call cuti sampai hujung tahun...doc maria pg umrah....huhu budak2 serasi dengan doc maria..plus doc maria penerangan sedp didengar....cam ibu2 gitu......so pasrah jerlah doc aper pun boleh lah......sampai2 klinik jer doc terus bg ubat bontot coz demam dia sgt tinggi....... 
lepas jer letak ubat bontot......terus ader selera mkn..yerlah ubat bontot nie kan kesan dia cepat jer....dan2 tu jugak suhu turun.....dan mula lah aktif balik dak nie tok seketika.......by right petang nak dekat2 balik tu panas balik.......erm.......

#get well soon yer nanti boleh main taman......


0 comments:

Post a Comment