Thursday, December 26, 2013

Dera dulu........ (^_^)

aku paling suka mendera....
tak kisah lah dari dera org dewasa sampai lah kanak-kanak
nak nak bila budak tu menangis......

pergh rasa kepuasan dia memuncak2 hingga peringkat tertinggi haha
nampk mcm kejam kan?tapi tulah rutin harian aku...hahahah suka sangat sakat anak2 aku..bila dia menangis aku gelak hahahah*mental sgt ok* hahaha

'''''''''
'''''
'''''''''
'''''''
 '''''
'''''
'''''''

barulah cinta nama nyer hahah


''''''''
''''''''
''''''''
'''''
''''
''''''
''''''
'''''''
'''''
'''''''

seksilah saya mummy..............
comellah harraz............
sejukkkkkkkk!!!

aper pandang2......

 sekejp jer rasanya masa berlalu.......now harraz iman dah 4 bulan

-meniarap dah-
-sembur air liur-*rutin harian
-full BF-
-kenal org-
-berat 7 kg dah-

erm rasa mcm baru semlm jer mengandung n bersalin kan dia hahahahh 


1 comments:

adda syuhada said...

comeynya....geram nengok....

Post a Comment