Tuesday, December 17, 2013

"kain busuk" zareef





zareef zareef........... erm kain ni jugak jadi pujaan hati kau kan...walaupun diganti dengan kain yg sama jenis denganya...tapi kain nie jugak yg jadi pujaan hati ko kan......bayangkan kalo hilang satu umh tunggang langgang sebb nak cari kain nie..... hhahah anak anak....

cerita pasal kain nie mula bila aku bersalin anak num 2 (harris)...time tu zareef pun kecik lagi dalam 1 tahun ...masa aku nak bersalin kat hospital tu...dia menjaja cari kain baju aku yg belum dibasuh kat dlm baju kotor......*rindu agaknya*............ kain nie asalnya skrit baju tdo mummy.....tapi hingga lah sekarang kalo nak tido ker nak minum susu ker.......*mummy kain mana?mummy kain mana? hahahah itu yg disebutnyer.....

#kalo kain ni hilang tak tahu lah mana nak cari lagi..............

1 comments:

Post a Comment