Monday, December 30, 2013

sem ni sgt stress


sem nie sgt sgt buat aku stress dengan lec nyer...dengan kerja nyer..dengan family nyer....perghhhh sgt2 sgt sampai kan rasa nak menangis pun ader......rasa nak menjerit tepi pantai pun ader.....mcm2 rasa aku rasa..hingga kan mood aku ke laut semua.........banyk2 sem.sem nie aku rasa tercabar betul kesabaran aku......

 p/s: plizzzz tolong lah faham situasi aku yg stress nie..jgn penting kan diri sendiri jer......
*janji lepaskan kau jer..semua kau ... tolong bg aku ruang nak belajar nak buka buku..............tu jer!

0 comments:

Post a Comment