Friday, June 13, 2014

entah kenapa aku sedih



entah kenapa malam nie aku emo lebih..sampai aku tak boleh tido...aku tak boleh image how could this thing happen...... sedangkan nyamuk hinggap kat anak aku pun....aku marah giler kat nyamuk tu...kalo boleh segala keturunan nyamuk aku nak BUNUH!!..bayangkan tu kalo nyamuk.......


SUNGGUH AKU MARAH...AKU SEDIH.....JANGAN SENTUH DIA...EVEN JGN JENTIK PUN DIA SEBB AKU TAK PERNH BUAT!!!!!!

sebenarnya banyak yang aku nak tulis tapi tak perlah aku simpan jer....tak semua benda boleh cerita...n tak semua benda boleh kongsi....biarlah ia berlalu...

TAPI AKU AKAN IGT SAMPAI BILA-BILA........SEKALI DI MAAF..BILA BERULANG...TIADA MAAF........

2 comments:

My Aisy said...

apasal ni? anak ko kenape?

sukaxplo said...

salam
ermmm..selagi boleh sabar ...sabar la yekk
sekuat² manusia ialah manusia yg boleh tahan marah :)

Post a Comment