Thursday, July 17, 2014

Rumah?

bila memikirkan tentang rumah
diri sendri pun naik pening
pening dan binggung dengan 
HARGA-HARGA rumah sekarang nie........

musim sekarang nie memasing asik bercerita tentang rumah kediaman mereka masing2....
terdetik juga kat hati..*jeles hokey!..bila lah aku nak ader rumah kediaman sendiri ........

bukan tidak bersyukur dengan aper yg ader skrg ....aku bersyukur namun hati aku masih menginginkan rumah ATAS TANAH..........

bercerita tentang harga... naik menangis aku kalo terfikir
org2 kecik seperti aku mana lah mampu beli yang berdekatan dengan tempat kerja memeg tak akan lah............ sebb hanya org2 yang BER'WANG" jer yang mampu membeli aset2 di putrajaya nie......

JAUH SGT = MURAH
DEKAT = MAHAL TAHAP CADBURY


seee bayar hutang sampai mati...........hahahah menujukkan betapa mahalnyer?
hai lah harga rumah semakin hari semakin segan aku nak beli kau.........
hahahahahahaha last beli kat kampung jerlah fiza oii.....lagi syok hahah lepas bersara dok kampung hahahaha!senang kau nak tanam cili atas tanah...............

mimpi jerlah wei nak ader rumh area2 bandar elite....

teruskan verangan yer fiza......simpan duit banyak2 dulu hahahahah
 



0 comments:

Post a Comment