Wednesday, August 6, 2014

ceritera raya

selamat hari raya maaf zahir dan batin
aku rasa tak lewat lagi nak wish adilfitri..raya kan sebulan ....
ntah kenpa raya thun nie aku rasa kehangatan dia biasa2 jer......
salah satu sebb maybe pasal mak aku sakit n tak boleh bergerak sepantas raya2 dulu
so raya tahun nie jejalan or ziarah dekat2 jer....... 

-masa berlalu dengan pantas dahulunya dpatlah merasa makanan air tangan mak aku....sekarang nie nak dpt rasa air tangan raya mak aku dah tak der........coz pergerakan mak aku terbatas.semakin dimamah usia ibuku.....semoga Engkau berikan kesihatan dan kegembiraan kepada Ibuku Ya Allah -

tahun nie raya pertama aku di johor diikuti raya ke 3 berpindah ke perak pulak.....Alhamdulillah perjalanan kami ke dua2 tempat di permudahkan dan tiada langsung kesesakan lalu lintas seperti sahabat- sahabat saya yang lain....

nielah wajah ibuku yang semakin di mamah usia..semoga panjang umur dan murahkan rezeki dan ampunkan salah silap adik.........!!..
semoga senyuman itu terus kekal di wajah!!
raya tahun ini........tak complete harraz tak der tido.....tetiba aku ader anak besar kat belakang tu hahahah *ayis anak sedara* kebetulan baju raya kami seakan-akan warnanya...
yehaaa raya pertama  bagi muhammad harraz iman

cam biasa lauk2 raya kami rendang, ketupat, lodeh, sambal kacang, sambal goren,g lepat loi, burasak  dan lain-lain cuma tiada lemang hahah

raya kedua kami......kak lyen kak cum kak oza n erna sister2

my sweet and always loving bro abang jurai n abg ain & my gorgeous sister kak roza

my always handsome boy in the earth hahahahaha *tak gitu mak sendri puji anak hahahah harris

nie pulak the coolest day...............PERAK time.....!!!
-semoga dipertemukan di ramadhan n syawal akan dtg-
salam kosong-kosong
salam kemenangan
salam keampunan
salam zahir dan batin

0 comments:

Post a Comment