Thursday, August 21, 2014

Happy turning 1 sayang!

selamat ulang tahun kelahiran buat baby pow mummy muhammad harraz iman bin suhaimi.... 15.8.2014 ...sepantas kilat masa berlalu tanpa mummy sedar anak mummy dah semakin membesar dengan jayanya....

1- Alhamdulillah harraz membesar dengan susu ibu......jauh lagi perjalanan mummy another 12 month to go...*jimat duit susu hokey hehe
2- gigi ader 4 batang
3- semakin manja dan mengada asyik nak dukung jer.........huhu letih mummy syg *berat awk 12kg hokey..
4- setakat nie belum pandai jalan lagi tapi yg paling rare jer.....dah pandai ajak gado abg2 dia....
5- pandai rampas mainan .....gerun kalo tgk muka dia bersungguh2 nak rampas mainan tu hahaha

muhamad harraz iman

my baby

my sweetheart

my everthing!


pengalaman aku dengan 3 3 hero nie memasing perangai dia lain2.....muka harus dah lain langsung tak der persamaan...perangai lagi lah ........boleh buat kiter gelak sendiri dan adakalanya bolh buat kiter menangis dengan sendrinyer....nak di marah diorg tak tahu aper lagi...hahahahah

ini pulak my mummy yg poyo..........*pliz dun use camera360 coz ur pic will be so fake......flawless gitu......... mak pakai camera biasa jer.........hehehe




0 comments:

Post a Comment