Wednesday, September 17, 2014

JJCM: Mee Udang terbaik.




bila datang penyakit M nie mulalah 
blog bersawang
kain tak basuh
rumah tak sapu......
nampk tak besar betul M dia tu hahahha

ok back to the story ..meh nak cerita kisah Mee Udang.....kalah Mee Udang Mak Jah kat kuala sepetang hokey ...udang dia kau cam gini cam gini *nampk tangan aku buat thumps up hahahahah (tak nampk pendek umur lah tu hahahah)



ha tu dia......mee udang/ketam sempoiiiii di raja.........

memg raja sgt ok coz semua udang2 n ketam dia besar2......puas makan
sambil mengigit jari hingga ke tulang hahah
 

nie antara menu2 yg wajib tayang or wajib diorder!!
 




pergh nampk tak kurang berseni aku dalam mengambil gambar hahahah 
abaikan disitu hanya mahu di tayang adalah ketam...udang.......ketam lagi dan udang lagi ahhaa
 



masa nie aku pergi bawak akak n anak sedara aku jejalan cari makan sekitar perak.mana tak nyer dari kuala kangsar sampai lah ke ipoh..........tu pun sebb nak anta anak sedara aku masuk KUISAS, Kuala Kangsar........*sumpah sgt jauh..


 yang nie..........menu pilihan aku ........key tiau udang + ketam......amik kau nampk tak tembolok kat situ hahahaha................rasaa dia thumps up....manis yg datang tu manis dari udang n ketam!!!



nie pulak mee ketam......makanan yg lain tak sempat snap coz masing2 dah kelaparan hahahahah
price dia pun reasonable ok ok lah......rasa sedap..sedaplah jugak harga dia hahaha

#PAPAJOMREPEAT!

0 comments:

Post a Comment