Tuesday, November 11, 2014

Belaan Baru

Salam semua...
sekarang hidup aku dh kurang tenang dah 
nak bila berjalan jauh.....
terfikir2 belaan belaan aku tu....
makan ker tak.....hai ya...
*pening tau nak jalan lama2 skrg nie 

Belaan belaan yang menenangkan mata dan akal fikiran....
bila di pandang jer mood anda akan berapa diparas normal!

jangan lah fikir bukan2 belaan nie halal di bela....


tara.......ini lah belaan kami sekeluarga yg baru....
selain diamanah kan menjaga 3 orang bujang saya.....*tak termasuk papa dia...
papa dia pandai2 lah jaga diri hahahahah

belaan ini lah yg aku maksud kan........
sgt tenang bila memandangnya....
beli full set dekat kedai ikan bangi sebelah warta bangi.....
hehehehe........

0 comments:

Post a Comment