Thursday, June 25, 2015

Master? Nak ke Tak

asalam semua.....
salam ramadhan buat semua umat islam sedunia

kali nie entry pasal serba salah sikit...nak pg ker tak?*baru interview jer kot belum tentu dapat hahah
MASTER
sejujurnya aku tak der apply pun nak sambung master nie....pin num pun tak beli hahah tahu2 dia panggil untuk interview ...*kau rasa .....mak rasa spesial sgt2 hokey hahahah (hakikat nyer aku rasa mcm UITM nak cukupkan student master haha)

first sekali aku sedang fikir pro n con

pro dia haruslah aku dapat gain knowledge n my life become miserable as per berfore.....tang perkembangan kerjaya tu aku cam tak sure coz now im working as PA for GOV sector..korang pun tahu2 lah skrg? GOV nak bagi naik pangkat pun payah....lagilah nak buat jawatan baru? hahahahah and one more thing about fund hahah fund dah banyk habis masa buat degree aritu....kalo dapat scholar oklah.......
 
now masih dalam pemikiran lagi 
date interview : 6 Julai 2015
Master In Office Management System 
 
 
notakaki: sedang memikir dan terus pikir

0 comments:

Post a Comment