Monday, July 6, 2015

Most recommended Durian H.Y Durian Mantin

salam ramdhan minggu2 terakhir ...

kejap jer masa berlalu.....persiapan raya korang cam ner?
aku anak2 + suami jer dah ader persiapan raya....tang aku baju raya 1 pun tak der hahah.....tak der yg berkenanan dihatiku ini........yerlah nak2 tgh2 mak yong nie kan........so pasrah jerlah baju semua fitting lari hahah.....

hari nie aku nak cerita selaku aku nie pencinta dan penggemar durian......super delicious fruit ever n ever.....
 
H.Y FRUIT TRADING...
 
 HONG YUN FRUIT TRADING 
BATU 11 1/2 MANTIN
NEGERI SEMBILAN

*berhampiran bomba mantin
*kalo tak tahu waze jer hahaha

kat sini durian memg terbaik........servis pun baik..jaga pelanggan ma...harga tak pyh ckp jauh lagi murah dari kedai2 durian sekitar putrajaya nie hahahah 

durian ioi/durian 24 sekilo baru RM 10.00 *mana nak dpt kat area sini.......
durian kampung sekilo baru RM 5.00 (kalo nak bandingkan dengan batu kurau perak tu memglah dia lagi murah sebakul RM 20.00)
durian kacuk sekilo baru RM 8.00 - RM 7.00 still konsider murah

yg rege2 durian lain aku tak semptlah taya....coz masuk jer kedai tu dah blur.........durian berderet.....supplier yg anta durian tak pyh ckp lah..kejap2 ader jer org anta durian ......hahahah




yg nie kawasan durian ioi.....aku terus aim durian bff aku jer hahahah nasib lah ader geng si abg yg hantu durian jugak cam aku.......pagi petang siang mlm durian sesaja pun tak per hahahahah.........*time nie menahan nafsu hokey.kalo tak dah duduk makn situ terus hahaha

ioi uollssssssssssss.......................


tempt nie siap sediakan tipuware so kita tak derlah bawak dengan kulit2 sekali..........so kalo busuk or tak elok dia akan siap2 buang....ganti yg lain................mudah kan? nie baru tipuware pertama aku.........kitrg beli 2 tipuware heheheh......yg penting tipuware disediakan percuma!
 
masa kitrg beli tu harga dia total RM 49.00 .....pastu dia bagi sebiji diskaun utk completekan RM 50.00 hehehe.....so berbaloilah 2 tipuware yg besar dengan harga RM 50 plus durian yg elok hehehe..........



nampk muka tgh tahan nafsu durian hahahah...........

pisang kaki: tq2 my suben coz sanggup jauh2 melayan nafsu durian aku hahahahah

0 comments:

Post a Comment