Thursday, September 17, 2015

Pengemar Ikan Patin Tempoyak (Bangi -Putrajaya)

As'Salam semua.

kali nie kita nak kongsi JJCM buat pengemar ikan patin .
aku sejujurnya kalo suh masak ikan nie memg tak lah........sebb bila tgk rupa n gaya ikan nie mcm kurang hensem sikit.........
tapi benda yg siap dimasak boleh pulak aku makan.........*itu gedik namanya!

THE BEST IKAN PATIN TEMPOYAK *setakat nie lah pada aku
coz nak pg ke PAHANG sana memg jauh lah sesgt hahahah
 
nie rasanya kali ke 3 kitorg pg dalam masa sebulan hahahahah*nampk tak kerajinan masak disitu hahahah 
 
gambar nie aku curi dari sumber googling......

 4 & 6, Jalan 8 / 36, Seksyen 8, Bandar Baru Bangi 

harga dia pada aku sgt berpatutan ........ sepadan dengan jumlah pengambilan makanan jugak lah 
kalo banyk cashlah banyk hahah selalu kitrg makan kat situ below RM  50 jer....

HARGA IKAN PATIN BUAH
RM 24.00

HARGA IKAN PATIN SANGKAR
RM 12.00
 
part mana tu korang boleh pilih.....nak ekor ker....badan ker .kepala ker hahah
 
cam nie semangkuk : ikan patin buah.......
*kitrg suka part ekor tapi masa dtg ekor dah hbs ....kepala pun kepala lah hahahahah

kusyuk sgt jemah nie makan.............. hahahahahahahh







tgk dapat makan nie terus tak pandang kiri kanan...........persetankan apa yg ada......anak menangis pun sanggup bagi tab atau hpn nak suh diam seketika hahahahhah *tapi sebelum tu bagilah dirog makan kenyang2 dulu ........next baru mummy dengan papa dia melantak hahahah........

so most recommended ikan patin tempoyak...tak payah dah pergi sampai ke PAHANG kot2 ada yang mengidam or teringin hahahha...........makan kat sini sudah.......

PASTE IKAN PATIN TEMPOYAK ini pun ada dijual kat sini sekilo RM 30 rgt sahaja kot2 lah saper2 nak masak hehehehe..

Penat jadi Isteri Nie


Jaga ISTERI memang SUSAH
Jaga ISTERI memang PENAT
Jaga ISTERI memang RIMAS
Jaga ISTERI memang STRESS

Tapi ISTERI yang jaga ANAK lagi SUSAH
Tapi ISTERI yang jaga ANAK lagi PENAT
Tapi ISTERI yang jaga ANAK lagi RIMAS dan MELEMASKAN
Tapi ISTERI yang jaga ANAK 1001 kali STRESS

Tahu tak kenapa ISTERI MARAH-MARAH?
Tahu tak kenapa ISTERI KUAT MEMBEBEL
Tahu tak kenapa ISTERI KUAT MERAJUK?
Tahu tak kenapa ISTERI MULUT BISING?

Ketahuilah..

Yang marah-marah
Yang membebel-bebel
Yang merajuk
Yang mulut bising

Itulah..
yang memeriahkan RUMAH kamu wahai SUAMI
yang menyedarkan kamu wahai SUAMI
yang banyak membelai kamu wahai SUAMI
yang banyak memeluk kamu wahai SUAMI
dan WANITA itulah yang sanggup BERSUSAH SENANG bersama kamu wahai SUAMI
tanpa mengira betapa terluka dengan cara dan layanan kamu wahai SUAMI

Kerana ISTERI rezekimu bertambah
Kerana ISTERI maka lahirlah zuriatmu
Kerana ISTERI makan pakaimu terjaga
Kerana ISTERI tenang fikiranmu
Kerana ISTERI yang sanggup menerima kamu seadanya😊

Janganlah sakiti hatinya
Ingatlah setiap pengorbanannya
Walau kecil di matamu, namun amat besar di matanya

Setiap airmata yang mengalir untuk suami dan anaknya adalah satu tanda..
Sama ada dia bahagia atau duka

Hargailah ISTERImu seperti IBUmu
Kerana kamu pasti akan tahu betapa berharganya mulut bising yang kerap kamu anggap menjengkelkan,
Saat kamu kehilangannya suatu hari nanti
Dan ketahuilah
Kamu pasti akan merindui... bebelannya...

sumber : Puan ellie

‪#‎hari2hariWANITA‬
‪#‎sharingiscaring‬
‪#‎loveit‬

Tuesday, September 15, 2015

SOKONG - TRULY INFINITY


#hadam
#telan
#kunyah


#ifuhardtofindonebetheone